STIGNITE NA VREME. UVEK I SVUDA.

STIGNITE NA VREME. UVEK I SVUDA.

Ponovo smo rodili CRF300L sa laganom šasijom, tanjom karoserijom i povećanom snagom i obrtnim momentom motora. Ali, dok je specifikacija poboljšana, briljantna formula dvostruke namene ostaje ista. Kvaliteti koji ga čine tako dobrim van puta - tanke proporcije, živahna reakcija na gas, agilno upravljanje i gipko vešanje - takođe ga čine briljantnim u gradu. CRF300L oživljava svako putovanje radnim danima uz prijatne, zadovoljavajuće svestrane performanse. I, dođe vikend, ovo je motocikl rođen za istraživanje.

LAGANIJI. SNAŽNIJI. DALEKO ZABAVNIJI.

LAGANIJI. SNAŽNIJI. DALEKO ZABAVNIJI.

Prvo da bacimo pogled na neke brojke.

CRF300L je za 4 kg lakši, zahvaljujući novom ramu i lakšim aluminijumskim nosačem točka, koji upadne u oči čim promenite smer, na putu ili van njega. Jednocilindrični motor većeg kapaciteta proizvodi dodatnu snagu od 1,9 kV sa 4 Nm dodatnog obrtnog momenta, što ćete osetiti kada dodate gas uz funkciju asistiranog kvačila. Klirens od tla je povećan, a pozicija za vožnju je prilagođena za potpunu kontrolu, sa tankim rezervoarom za gorivo i sedištem, udobno oblikovanim uz olakšan kontakt sa podlogom. Indikator položaja stepena prenosa na instrument tabli i novi dizajn „ljutih“ farova su sjajni završni detalji.

MOŽE ZA ZABAVU A MOŽE I ZA POSAO

MOŽE ZA ZABAVU A MOŽE I ZA POSAO

CRF300L nosi DNK neverovatnih takmičarskih modela CRF450R i CRF450RX.

Dakle, početak i te kako obećava. Sada zahvaljujući HRC-u i njihovom trkačkom programu, donosimo poboljšane performanse u oba aspekta njegove namene. Klirens od tla je veći za 30 mm kako bi se prelazak preko ivičnjaka ili neravnina maksimalno olakšao.

Visina sedišta se sada veća za 5 mm i iznosi 880 mm, što znatno poboljšava kontrolu, dok uzani rezervoar za gorivo znači da se možete slobodno pomerati unapred. Kuda god da krenete, bilo gradskim ulicama ili u osvajanje novih staze - možda i jedno i drugo u jednom danu - CRF300L je rođen spreman.

JOŠ DETALJA O MODELU CRF300L

Saznajte sve o tome kako je moguće da ovako lagan motocikl za terenske vožnje bude teškaš u svakodnevnom saobraćaju.

Snažniji, vodom hlađeni DOHC jednocilindraš sa 4V
Snažniji, vodom hlađeni DOHC jednocilindraš sa 4V

Povećali smo kubikažu što je rezultiralo dodatnom izlaznom snagom od 1,9 kW, sa 20,1 kW i 4 Nm više obrtnog momenta, na 26,6 Nm uz trenutan odziv. Motor je potpuno usklađen sa EURO5 normama.

Kvačilo koje pomaže
Kvačilo koje pomaže

Kvačilo koje olakšava promenu u viši stepen prenosa i kontroliše „poskakivanje“ zadnjeg točka pri naglom kočenju i naglim prebacivanjem u niži stepen prenosa, donosi bolju kontrolu u gradskoj vožnji i dodatnu sigurnost kada se krećete po izazovnim terenima.

Lakša šasija i veći klirens.
Lakša šasija i veći klirens.

Nova šasija je smršala za 4 kg zahvaljujući novom dizajnu rama i laganom, suženom alu nosaču točka. Prednja donja spojnica je takođe lakša i donosi joše veću stabilnost. Terenske sposobnosti su unapređene jer je ukupni razmak od tla sada 285 mm.

Tanka, lagana karoserija
Tanka, lagana karoserija

Za punu kontrolu u terenskoj vožnji potrebno je da se krećete slobodno. Redizajnirani rezervoar za gorivo od 7,8 L je uži i znatno lakši. Usklađen sa rekonstruisanim sedištem, omogućava lak prenos težine napred kako bi se prednji točak lakše podizao.

Fleksibilni, podesivi sistem oslanjanja
Fleksibilni, podesivi sistem oslanjanja

Shova USD viljuške od 43 mm imaju sposobnost upijanja neravnina i kaibrisane su za vožnju na putu i terensku vožnju. Zadnji Shova monoshock amortizer, sa cilindrom prečnika 40 mm, radi preko Pro-Link veze.

Dvokanalni ABS sistem
Dvokanalni ABS sistem

Kada je potrebno snažno ali precizno kočenje, možete računati da disk prečnika od 256 mm sa duplim kočionim kleštima. Dvokanalni ABS omogućava isključivanja zadnjih klešta kada se nađete na off-road stazama.

Praktična digitalna tabla
Praktična digitalna tabla

Lako čitljive informacije su postavljene jasno i sadrže brzinomer, obrtomer, nivo goriva i časovnik, kojima je sada dodat i indikator stepena prenosa.