Saznajte sve o tome kako je moguće da ovako lagan motocikl za terenske vožnje bude teškaš u svakodnevnom saobraćaju.
Povećali smo kubikažu što je rezultiralo dodatnom izlaznom snagom od 1,9 kW, sa 20,1 kW i 4 Nm više obrtnog momenta, na 26,6 Nm uz trenutan odziv. Motor je potpuno usklađen sa EURO5 normama.
Kvačilo koje olakšava promenu u viši stepen prenosa i kontroliše „poskakivanje“ zadnjeg točka pri naglom kočenju i naglim prebacivanjem u niži stepen prenosa, donosi bolju kontrolu u gradskoj vožnji i dodatnu sigurnost kada se krećete po izazovnim terenima.
Nova šasija je smršala za 4 kg zahvaljujući novom dizajnu rama i laganom, suženom alu nosaču točka. Prednja donja spojnica je takođe lakša i donosi joše veću stabilnost. Terenske sposobnosti su unapređene jer je ukupni razmak od tla sada 285 mm.
Za punu kontrolu u terenskoj vožnji potrebno je da se krećete slobodno. Redizajnirani rezervoar za gorivo od 7,8 L je uži i znatno lakši. Usklađen sa rekonstruisanim sedištem, omogućava lak prenos težine napred kako bi se prednji točak lakše podizao.
Shova USD viljuške od 43 mm imaju sposobnost upijanja neravnina i kaibrisane su za vožnju na putu i terensku vožnju. Zadnji Shova monoshock amortizer, sa cilindrom prečnika 40 mm, radi preko Pro-Link veze.
Kada je potrebno snažno ali precizno kočenje, možete računati da disk prečnika od 256 mm sa duplim kočionim kleštima. Dvokanalni ABS omogućava isključivanja zadnjih klešta kada se nađete na off-road stazama.
Lako čitljive informacije su postavljene jasno i sadrže brzinomer, obrtomer, nivo goriva i časovnik, kojima je sada dodat i indikator stepena prenosa.