Podešen za maksimalne performanse pri visokim obrtajima i širok opseg obrtnog momenta u srednjem rasponu za snažno ubrzanje i još jače prolaske kroz krivine.
Inerciona merna jedinica (IMU) prikuplja podatke sa celog motocikla 100 puta u sekundi i upravlja sistemima HSTC, kontrolom podizanja prednjeg točka (Wheelie Control), ABS‑om u krivini i kontrolom podizanja zadnjeg točka.
Klasična karakteristika modela CBR600RR. Agresivan, minimalistički dizajn, smešten ispod zadnjeg sedišta. Kao nijedan drugi.
Ti biraš. Odaberi jedan od 5 unapred podešenih režima ili potpuno prilagodi postavke snage motora i kočenja motorom, kao i Honda sistem kontrole proklizavanja (HSTC).
Stvoreni potisak održava pritisak na prednjoj gumi prilikom naginjanja u krivinu i otpuštanja prednje kočnice.
Dobro pogledajte i izaberite boju koja vam najviše odgovara.