Još davne 1962. godine predstavili smo naš prvi street scrambler – CL72. Smatrali smo da je vreme za novu generaciju, napravljenu za ulice današnjice. CL500 odiše sirovim stilom i detaljima koji dolaze samo sa dugom tradicijom. Uz to, pokreće ga snažan dvocilindrični motor usklađen sa A2 dozvolom, smešten u čvrstu, kompaktnu šasiju – stvoren je da se vozi, personalizuje i u njemu uživa. Baš kao original.

Prilagođen A2 dozvoli
Prilagođen A2 dozvoli
Start dugme

Sa vršnom snagom od 35 kW, CL500 je spreman za A2 vozačku dozvolu. Snaga i karakter motora su takođe pitomi i laki za upravljanje, naročito pri niskim obrtajima - savršen za nove vozače

LED osvetljenje
LED osvetljenje

Klasični okrugli far koristi četiri LED sijalice za prepoznatljiv svetlosni potpis. LED osvetljenje je energetski efikasno, manje se greje i traje duže. A najvažnije - vidljivost prema drugim učesnicima u saobraćaju je značajno poboljšana.

Poboljšana udobnost sedišta
Poboljšana udobnost sedišta

Jednom kada počneš da voziš CL500, nećeš želeti da staneš. Takav je to motocikl. Novi materijal od poliuretanske pene u sedištu pruža udobnost tokom celog dana.

Minimalistički, a informativan LCD ekran
Minimalistički, a informativan LCD ekran

Street scrambler treba da bude jednostavan - elegantni krug od 100 mm sadrži negativni LCD ekran. Prikazuje samo ono što ti treba: pokazivač brzine, potrošnju goriva i strelice za pokazivače pravca. Sada još jasniji i na jakom suncu, zahvaljujući poboljšanoj vidljivosti.

Stabilnost na asfaltu i van puta
Stabilnost na asfaltu i van puta

Teleskopske prednje viljuške prečnika 41 mm imaju hod od 150 mm za glatku kontrolu, a zadnji amortizeri Showa su podesivi po predopterećenju. Prednji točak od 19 inča pruža stabilnost, dok plutajući disk od 310 mm i dvoklipne čeljusti obezbeđuju progresivno kočenje uz ABS prilagođen i za zemljane puteve.

Prirodna pozicija sedenja sa ravnim sedištem
Prirodna pozicija sedenja sa ravnim sedištem

Za laku kontrolu i okretanje u gradskoj sredini, položaj sedenja je uspravan, sa rukama i kolenima u prirodnom, udobnom položaju. Takođe pruža odličnu preglednost. Na ravnom sedištu ima dovoljno prostora da se pomeraš napred-nazad, omogućavajući i agresivniji stav.

Assist & Slipper spojka
Assist & Slipper spojka

Spojka je dizajnirana da ti olakša vožnju - lagano se aktivira i omogućava mekše, jednostavnije promene brzina. Nema potrebe da balansiraš obrtaje motora ili brineš o blokiranju zadnjeg točka pri naglim promenama u niže - slipper funkcija to sve rešava.

Dizajn
Izgled koji osvaja

Naš prepoznatljivi stil počinje sa rezervoarom od 12 litara - glatkim, zaobljenim i savršeno oblikovanim, uz autentične gumene umetke za kolena radi udobnosti. Sve što može - motor, ram i ogibljenje - ofarbano je u crno za elegantan, minimalistički izgled. Gumene manžetne štite prednje viljuške, baš kao nekada. Visok i širok upravljač omogućava odličnu kontrolu, a u duhu CL tradicije, tu je i visoko postavljen auspuh sa karakterističnim bušenim toplotnim štitnikom od nerđajućeg čelika i dvostrukim izlazom - savršeno pozicioniran.

Dva točka za ceo život
Istakni svoju individualnost – onako kako želiš

Mi smo stvorili CL500. Sad je na tebi da ga učiniš svojim. Počni od boje: Pearl Dusk Yellow, Matte Fresco Brown, Matte Laurel Green Metallic ili Matte Gunpowder Black Metallic. A dalje? Kako ti želiš. Možda samo vožnja, druženje, priče o motorima. Sve što ti treba i želiš, pronaći ćeš za svoj CL500. On će se razvijati uz tebe - baš kako i treba - i postati tvoj motor iz snova. Ovo nije samo stil života - ovo je pravo življenje.

Potpuna kontrola bez napora
Spreman za sve

CL500 je napravljen da se izbori sa svim izazovima - od zemljanih puteva, kaldrme u centru grada, do vikend putovanja. Vešanje sa dužim hodom upija neravnine, a gume sa dubokim šarama ulivaju sigurnost već od male brzine. Visina sedišta je 790 mm, središnji deo je uzak - što omogućava lako oslanjanje i upravljanje pri malim brzinama. Udobnost dodatno poboljšavaju novi materijal sedišta i pomerene oslonce za noge. Puno prostora za noge (dostupno i više sedište kao dodatna oprema), dok je suvozačko sedište nisko postavljeno za lakši pristup.

Motor i performanse
Jak obrtni moment = trenutna reakcija

Bilo da si početnik ili iskusan motociklista - zavolećeš ovaj motor. Paralelni dvocilindrični, DOHC sa 4 ventila i radilicom pod uglom od 180°, jednostavan je za korišćenje pri niskim brzinama, sa glatkim odzivom na gas, prijatnim isporukama snage i dušom punim zvukom. Zahvaljujući usisu, izduvu i prenosu podešenim za scrambler stil, obrtni moment je snažan kroz ceo raspon obrtaja - sa maksimumom od 43,4 Nm pri 6.250 o/min - što znači ubrzanje koje će se dopasti i najiskusnijima.

Pearl Dask Yellow
Matte Fresco Brown
Matte Laurel Green Metallic
Matte Gunpowder Black Metallic

Originalna Honda dodatna oprema

Prilagodi svoj motocikl uz jedan od sledećih paketa:

Travel paket
Travel paket

Iskoristi maksimalne mogućnosti CL500 za putovanja uz bočnu torbu sa leve strane, grejače ručki, 12V utičnicu i podesivu ručicu kočnice za veću udobnost i praktičnost.

Adventure paket
Adventure paket

Pripremi CL500 za vožnju i po putu i van njega uz Rally Steps oslonce, visoko sedište i trake na točkovima za dodatne performanse.

Style paket
Style paket

Transformiši CL500 u pravi scrambler uz dodatak prednjeg blatobrana, maske fara, bočnih poklopaca, štitnika za šake i poklopca zadnjeg amortizera.

Vozi ono što jesi

Šta je motocikl? Razlika. Tvoj motocikl te izdvaja. Da, on je prevozno sredstvo - jednostavno, zabavno i prijatno. Ali u isto vreme i mnogo više. On definiše tvoj stil života i slobodu koju donosi kada ostaviš po strani sve što se očekuje. Neuhvatljivo, neograničeno - vozi ono što jesi.