Otkrijte šta je to što ovom motoru daje zov avanture.
Razvijen od delova koji su se koristili isključivo na takmičenjima za CRF450 RALLY, podesivi vetrobran zajedno sa gornjom/donjom maskom kao i bočnim štitnicima efikasno štiti vozača od vetra i drugih elemenata.
Sa povećanim dometom od preko 400km između dva punjenja, rezervoar je povećan za 2.7 litara i sada je njegov kapacitet 12.8L od kojih je 1.6 litara rezerva. Za razliku od većine motora „terenaca“, ravan poklopac rezervoara je pričvršćen šarkama radi čistijeg i lakšeg dosipanja goriva.
Prodorna dvostruka prednja LED svetla omogućavaju odličnu vidljivost na putu a i na terenu. Indikatori su takođe LED.
Dodatna zapremina donosi zdrav i brz maksimalni obrtni moment od 26.6 Nm sa maksimalnom snagom od 20.1KW. Motor je sada dodatno opremljen funkcijom Assist/Slipper Clutch kako bi kontrolisao poskakivanje zadnjeg točka tokom brzog prebacivanja u nižu brzinu i snažnog kočenja.
Smanjili smo težinu šasije za ukupno 4kg zahvaljujući laganoj, suženoj aluminijumskoj klackalici kao i redizajniranom ramu. U isto vreme odstojanje od tla je veće za 5mm i sad iznosi 275mm, dok su Showa viljuške za duga putovanja od 43mm USD kao i zadnji amortizer tu da vešanje uvek odradi odličan posao.
Za snažno kočenje na bilo kojoj površini, prednja klješta sa duplim klipom deluju na podesivi talasasti disk od od 296mm. Za terensku vožnju, postoji opcija za isključivanje ABS kontrole klješta na zadnjem točku.
Elegantne crne Alumite prednje felne od 21 inča kao i zadnje aluminijumske od 18 inča, nose gume sa višenamenskom šarom. Oba točka su, podrazumeva se, spremna da prihvate i gume za terensku vožnju u enduro stilu.