Novi modeli CRF450R 50th Anniversary i CRF450RX predvode najnoviju eru modernizacije Hondine familije terenaca sa mnoštvom osvojenih šampionata. Iskustva HRC (Honda Racing Corporation) vozača sa šampionata FIM World MXGP, AMA Supercross i Pro Motocross usmeravale su razvoj modela CRF450R.

Model 23YM CRF450R sadrži nove, uže otvore za vazduh, duži vazdušni levak, telo leptira gasa prečnika 44mm i revidirani, fabrički tajming bregastog vratila koji pomaže da motor isporuči obrtni moment za 10% veći pri niskom broju obrtaja uz uvećanu i olakšanu isporuku snage što pomaže da CRF450R žustrije ulazi u nagla skretanja. Zadnji izduvni deo takođe je izdržljiviji zahvaljujući korišćenju otpornijeg aluminijuma, ali bez uvećanja težine.

Kontrolom uvećanja snage, izmenjena krutost rama dopušta uvećanja stope zadnje opruge i prigušenja za bolju reakciju vozača, kontrolu i vožnju po neravnom terenu. Slično tome, prianjanje prednje gume je pojačano što model čini stabilnijim, a u skretanju još bržim sa boljom reakcijom ogibljenja i apsorpcijom udara.

Nova grafika sadrži redizajn čuvenog HRC logotipa i predstavlja ekspanziju HRC-ovih aktivnosti na trkačkim stazama, dok model 23YM CRF450R 50th Anniversary obeležava pola veka otkad je CR250M Elsinore izašao na trkališta. Odajući počast moćnim CR modelima iz osamdesetih godina dvadesetog veka, potpuno je opremljen poznatim elementima kao što su plavo sedište, bele table za brojeve, zlatni točkovi i upravljač, metalik siva gornja i donja spona i jedinstvena grafika kućišta hladnjaka.

Model 23YM CRF450RX unapređen je istim dodacima kao i njegov pandan za motokros, ali je pripremljen za kros-kantri plastičnim rezervoarom za gorivo od 8L, zadnjim točkom od 18 inča, specifičnom postavkom ekonomajzera za paljenje/ubrizgavanje, bočnim postoljem od kovanog aluminijuma i štitnicima za zglavke na rukama.

Tu je i oštra nova grafika za modele 23YM CRF250R i CRF250RX, sa novim logotipom HRC ponosno prikazanim na kućištima.