"
Hondin trio mašina od 500cc pogodnih za A2 dozvolu dobija snažne nadgradnje fokusirane na performanse u modelima za 2022.
Svi pripadnici Hondinog trija od 500cc: CB500F, CBR500R i CB500X ažurirani su za 2022. godinu
Hondin izuzetno popularni trio modela CB500F, CBR500R i CB500X dobija nadogradnju motora i šasije za njihove verzije modela za 2022. godinu, što dodatno jača njihovu široku privlačnost kako kod novih, tako i kod iskusnih vozača.
Nasleđene od četvorocilindarskih modela srednje težine CB650R i CBR650R, nove viljuške Showa 41mm SFF-BP USD glavni su elementi nove postavke prednjeg kraja, i isporučuju bolje rukovanje i kvalitet vožnje. One su sada uparene sa lakšim aluminijumskim točkovima sa Y kracima na modelima CB500F i CBR500R, zajedno sa novim dvojnim talasastim prednjim diskovima od 296mm i radijalno postavljenim Nissin kočionim čeljustima. Model CB500X fokusiran na avanturu ima iste nove nadogradnje kočnica i oginljenja kao i njegova sabraća, a ima i duži put prednjeg ogibljenja i lakši, veči prednji točak od 19 inča.
Sve ove tri zabavne, štedljive mašine imaju novu lakšu zadnju viljušku, rotaciono kruću, ali pobočno fleksibilniju kako bi poboljšala rukovanje i performanse pri skretanju. Snažni motor od 500cc u srcu svake mašine i dalje proizvodi maksimalnih 35kW dozvoljenih za vlasnike dozvole kategorije A2, ali za 2022. sada ima i nove PGM-FI postavke za dalje poboljšanje kako osećaja obrtnog momenta, tako i sveukupnog karaktera.
Za 2022. godinu, ogoljeni CB500F dobija tri nove žive boje: Pearl Smoky Gray, Mat Axis Gray Metallic i Pearl Dusk Yellow, dok će sportski CBR500R biti dostupan u novoj Mat Gunpowder Black Metallic boji, i uzgred dobiti upečatljivu novu grafiku kako bi se naglasilo njegovo trkačko nasleđe. Avanturistička mašina CB500X dobija dve nove boje za 2022: Mat Gunpowder Black Metallic i Pearl Organic Green. Sva tri motocikla biće dostupna u Hondinoj klasičnoj Grand Prix Red kolornoj shemi.
Dok njihove kompaktne dimenzije i predusretljivi maniri čine Hondin trio mašina od 500cc lakim za rukovanje, iste te osobine ih čine stvarnim zadovoljstvom za one - bilo da se penju sa 125-ice, silaze sa veće mašine ili se vraćaju na tržište - koji žele da istraže šta sve mogu da urade preko vikenda, za koju god vrstu vožnje da se opredele.
Honda je prodala više od 106.000 jedinica CB-a i CBR-a širom Evrope otkad su oni uvedeni 2013. godine. Svaki model zauzima sopstveno mesto u osobenom svetu unutar bogatog Hondinog proizvodnog programa. „Roudster“ CB500F odgovoran je za gotovo polovinu prodaje, predstavnik „trkačkog“ sveta CBR500R za 18%, a predstavnik sveta avantura CB500X, 35% od ukupne prodaje.
Hondino istraživanje reprezentativnog uzorka kupaca pokazuje širinu privlačnosti ove tri mašine među različitim grupama stanovništva. Brojke pokazuju da 45% vlasnika modela CB500F i 37% vlasnika modela CBR500R čine novi vozači, sa 45% odn. 60% ispod uzrasta od 34 godine, što ilustruje koliko su oni bili važni u dovođenju novih mladih vozača u svet dvotočkaša.
Nasuprot tome, više od 75% vlasnika modela CB500X su iskusni vozači, sa još 15% onih koje je motociklizmu vratila opšta privlačnost kompaktnog avanturiste grubog izgleda, sa ogibljenjem za duga putovanja i uspravnim položajem sedenja.
"