Dobro pogledajte i izaberite vašu boju.
Otkrijte šta je to što ovaj motorcik lizdvaja i čini da se uz njega uvek osećate dobro, bez obzira na vaše trenutno raspoloženje.
Bilo da samo krstarite gradom ili negde žurite, ovaj motor može sve. Snaga od 64 KW sa maksimalnim obrtnim momentum od 98Nm su brojevi koji nisu za potcenjivanje. Oduševiće vas svaki put kada “odvrnete” ručicu za gas. Ono što se ne vidi na prvi pogled, jeste kompaktna dimenzija ovog motora koja odlično balansira masu čineći nisko težište sa maksimalnim razmakom od tla.
Vi ste taj koji određuje kako se ovaj motor ponaša. STANDARDNI režim-pri maloj brzini je opušten ali kako broj obrtaja raste tako oslobađa sve više snage. RAIN(KIŠNI) usaglašava malu snagu I kočenje motorom sa kontrolom proklizavanja točkova (Wheelie Control) i HSTC-om za dodatnu sigurnost ili opuštenu vožnju. SPORT režim daje veliku snagu uz nisku upotrebu Wheeile Control i HSTC. USER režim omogućava potpuno prilagođavanje vašim potrebama.
Na vama je da se odlučite jeste li za šestostepeni manuelni menjač sa kojim možete ručno da menjate brzine(prekidačem koji se nalazi na levoj ručki) ili jedinstveni, šestostepeni DCT za gotovo neprimetno automatsko menjanje brzina koje se prilagođava izabranom režimu vožnje.
Možete da se vozite sami ili sa saputnikom. Zadnje sedište se lako postavlja i lako skida. Ispod sedišta se nalazi prtljažni 3- litarski prostor, koji ima USB Type C ulaz za punjač.
Nisko postavljeno prednje svetlo okruglog oblika u retro stilu prečnika 175mm, sadrži četiri LED sijalice sa direktnim emitovanjem I debelim unutrašnjim sočivima. Mali pokazivači pravca od 55mm imaju klasičan izgled, dok ovalno LED zadnje svetlo sa prozirnim sočivom ima notu savremenosti.
Prednje viljuške u cartridge stilu sa zatamnjenim ukrasnim čaurama(izvedene u ekstrudovanom i livenom aluminijumu.) spojene sa 43mm nosačima, sa završnom obradom u dark oxide titanium premazu.Dvostruki zadnji amortizeri sa podesivim hodom opremljeni su ojačanim cilindrima pod pritiskom koji ublažavaju udarce.
Za snagu kočenja zaslužne su prednja, radijalno postavljena monoblok klješta sa četiri klipa koja “grizu” disk prečnika 330mm i zadnja, jednoklipna klješta kao i disk od 256mm. Oba su pod ABS kontrolom. Felne su sportske, trokrake u obliku slova Y i napravljene su od livenog aluminijuma. Naravno, “troše” široke gume i to : 180/65B-16 pozadi i 130/70B-18 napred.