NAPRAVITE ISKORAK

NAPRAVITE ISKORAK

Spremni ste da dodatno unapredite vašu vožnju? Pravo je vreme za tako nešto. Vreme za nešto sasvim novo. Nabavite novi Rebel CMX1100.  “Bare- bones” motor koji predstavlja omaž “bobber “izgledu iz nekih prošlih dana, sa širokim gumama ali I sa svim detaljima modernog izgleda. Naravno, govorimo o motociklu koji osim što odlično izgleda, pruža i zadovoljstvo ležerne i opuštene gradske vožnje. Ali po svom dizajnu, on je mnogo više od toga.

SAVREMENI NABILDOVANI BOBBER

Dobro pogledajte i izaberite vašu boju.

Gunmetal Black Metallic
Pearl Stallion Brown
NAJBOLJE OD STAROG- NAJBOLJE OD NOVOG

NAJBOLJE OD STAROG- NAJBOLJE OD NOVOG

Rebel CMX1100 je nešto posebno...

Rebel CXS500 sa izgledom koji se ističe, kao i lako i okretno rukovanje i razigrani odziv motora, vozači, od kojih su mnogi bili novi u svetu dvotočkaša su znali da cene, uživaju u njemu i učine ga prepoznatljivim širom sveta. Sada je trenutak za nešto više. Iako na prvi pogled izgledaju slično, Rebel CMX1100 pruža mnogo više. Karakterističan, paralelni dvocilindrični motor savelikim obrtnim momentom, predstavlja Throttle By Wire funkciju sa 4 režima vožnje, kaoi Hondin sistem za kontrolu obrtnog momenta- Selectable Torque Control i kontrolu proklizavanja zadnjeg točka-Wheelie Control. Tempomat je deo standardne opreme a naš jedinstveni šestostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom je deo opcione ponude. Ovaj “cool” motocikl je dobar i za nagla skretanja-prednje viljuške tipa Cartridge od 43mm, snažni zadnji amortizeri kao i radijalno postavljena prednja kočiona klješta sa četiri klipa, su deo opreme koji to omogućava.

TAJ NEZABORAVNI ZVUK DVOCILINDRIČNOG MOTORA

TAJ NEZABORAVNI ZVUK DVOCILINDRIČNOG MOTORA

Zamislite krajolik koji se vijuga pred vama dok dodajete gas.Uživate u pulsiranju i osećaju koji pruža ova neverovatna mašina. Sada ste spremni.

STRIPPED-BACK STIL

STRIPPED-BACK STIL

Čist, stoprocentni, uzbudljivi doživljaj motociklizma.

Rebel CMX1100 je napravljen za potpuno zadovoljstvo koje može doneti vožnja dvotočkaša. 
Tamo gde roadster postaje bobber, mašina 21. veka koja ostavlja bez daha. Napravljen tako da  svaki segment vožnje učini privlačnim i nezaboravnim. Sa širokim rasponom performansi motora i upravljanja.
Svaki detalj ga čini drugačijim; dvobojni rezervoar za gorivo bez prirubnica, prednji i  zadnji blatobran izrađeni od čelika debljine 1mm koji su pričvršćeni na držače od livenog aluminijuma.Visina sedišta je samo 700mm, a meki material od koga je napravljeno oblikovan je tako da pruži udobnu podršku pri velikom ubrzanju.Pored toga, tu je i digitalni ekran prečnika 120mm sa intuitivnim prikazom informacija dok se zakrivljeni, digitalni displej dijagonale od 120mm osigurava jasnu preglednost i jednostavnu montažu na upravljač motocikla.

UPOZNAJTE IZBLIZA REBEL CMX 1100

Otkrijte šta je to što ovaj motorcik lizdvaja i čini da se uz njega uvek osećate dobro, bez obzira na vaše trenutno raspoloženje.

SOHC paralelni dvocilindrični agregat sa 8 ventila
SOHC paralelni dvocilindrični agregat sa 8 ventila

Bilo da samo krstarite gradom ili negde žurite, ovaj motor može sve. Snaga od 64 KW sa maksimalnim obrtnim momentum od 98Nm su brojevi koji nisu za potcenjivanje. Oduševiće vas svaki put kada “odvrnete” ručicu za gas. Ono što se ne vidi na prvi pogled, jeste kompaktna dimenzija ovog motora koja odlično balansira masu čineći nisko težište sa maksimalnim razmakom od tla.

4 režima vožnje, HSTC na 3 nivoa I Wheelie Control
4 režima vožnje, HSTC na 3 nivoa I Wheelie Control

Vi ste taj koji određuje kako se ovaj motor ponaša. STANDARDNI režim-pri maloj brzini je opušten ali kako broj obrtaja raste tako oslobađa sve više snage. RAIN(KIŠNI) usaglašava malu snagu I kočenje motorom  sa kontrolom proklizavanja točkova (Wheelie Control) i HSTC-om za dodatnu sigurnost ili opuštenu vožnju. SPORT režim daje veliku snagu uz nisku upotrebu Wheeile Control i HSTC. USER režim omogućava potpuno prilagođavanje vašim potrebama.

Šestostepeni manuelni menjač ili menjač sa dvostrukim kvačilom (DCT)
Šestostepeni manuelni menjač ili menjač sa dvostrukim kvačilom (DCT)

Na vama je da se odlučite jeste li za šestostepeni manuelni menjač sa kojim možete ručno da menjate brzine(prekidačem koji se nalazi na levoj ručki) ili jedinstveni, šestostepeni DCT za gotovo neprimetno automatsko menjanje brzina koje se prilagođava izabranom režimu vožnje.

Fleksibilno sedište i USB punjač Type C
Fleksibilno sedište i USB punjač Type C

Možete da se vozite sami ili sa saputnikom. Zadnje sedište se lako postavlja i lako skida. Ispod sedišta se nalazi prtljažni 3- litarski prostor, koji ima USB Type C ulaz za punjač.

Potpuno LED osvetljenje
Potpuno LED osvetljenje

Nisko postavljeno prednje svetlo okruglog oblika u retro stilu prečnika 175mm, sadrži četiri LED sijalice sa direktnim emitovanjem I debelim unutrašnjim sočivima. Mali pokazivači pravca od 55mm imaju klasičan izgled, dok ovalno LED zadnje svetlo sa prozirnim sočivom ima notu savremenosti.

Prednje i zadnje vešanje visokog kvaliteta
Prednje i zadnje vešanje visokog kvaliteta

Prednje viljuške u cartridge stilu sa zatamnjenim ukrasnim čaurama(izvedene u ekstrudovanom i livenom aluminijumu.) spojene sa 43mm nosačima, sa završnom obradom u dark oxide titanium premazu.Dvostruki zadnji amortizeri sa podesivim hodom opremljeni su ojačanim  cilindrima pod pritiskom koji ublažavaju udarce.

Snažne kočnice i široke gume
Snažne kočnice i široke gume

Za snagu kočenja zaslužne su prednja, radijalno postavljena monoblok klješta sa četiri klipa koja “grizu” disk prečnika 330mm i zadnja, jednoklipna klješta kao i disk od 256mm. Oba su pod ABS kontrolom. Felne su sportske, trokrake u obliku slova Y i napravljene su od livenog aluminijuma. Naravno, “troše” široke gume i to : 180/65B-16 pozadi i 130/70B-18 napred.