Honda ubrzava svoju "Electric vision" strategiju sa novim ambicijama do 2022. godine

Honda dodatno ubrzava svoje planove elektrifikacije za Evropu pomeranjem unapred svog cilja da svi njeni evropski glavni modeli sadrže elektrifikovane pogonske sklopove do 2022. Smela nova meta objavljena za vreme događaja „Electric Vision“ u Amsterdamu, tri godine je ispred ranije objavljenog cilja 2025, što pokazuje koliko se Honda pouzdaje u svoju tehnologiju električnih i hibridnih pogonskih sklopova.

Ovo ubrzanje će dovesti do lansiranja 6 elektrifikovanih modela u sledećih 36 meseci, pri čemu su Honda e i novi hibridni Jazz na čelu.

Tom Gardner, stariji potpredsednik Honda Motor Evrope komentarisao je: Brzina promena u propisima, tržištu i ponašanju potrošača u Evropi znače da se pomeranje prema elektrifikaciji dešava brže ovde nego bilo gde na svetu. Kako promene nastavljaju da ubrzavaju, treba da delujemo ranije kako bismo se direktno suočili sa tim izazovom.

Sa oduševljenjem objavljujem da će svi Hondini glavni modeli ovde u Evropi biti elektrifikovani ne do 2025, već tri godine pre toga, do kraja 2022, za samo 36 meseci.

 

e:Technology

Honda je otkrila i svoje „e: Technology“ brendiranje, koja će ujediniti sve elektrifikovane proizvode pod istim globalnim imenom.

Za automobile, kao što označava ekološke vrednosti proizvoda, ova oznaka će obeležavati tip pogonskog sklopa; Jazz će biti prvo vozilo koje će poneti „e:HEVbrendiranje, što znači „Hibridno električno vozilo“.

Napredna hibridna dvomotorna tehnologija koja će pokretati sasvim novi Jazz hečbek već je naišla na široko odobravanje u Evropi zbog isporuke visokih nivoa efikasnosti i poboljšanja u realnom svetu modelom 2019 CR-V Hibrid.

Za razliku od tradicionalnih hibrida, gde električni motor pomaže motoru, u modelu Jazz e:HEV motor proizvodi elektricitet koji pomaže motoru. Rezultat je glatka vožnja i oštro ubrzanje električnog vozila u skladu sa Hondinom jedinstvenom tehnologijom kontrole — nudeći izuzetne ekološke performanse bez ugrožavanja uživanja vozača.

Jazz nove generacije biće dostupan 2020. i imao je svoju globalnu premijeru na Tokijskom sajmu automobila 2019.

 

Šest elektrifikovanih modela za 36 meseci za područje Evrope

Honda je takođe potvrdila način na koji će ostvariti tu ambiciju. Uključujući sasvim nov Jazz i Honda e, šest elektrifikovanih modela biće lansirano za evropsko tržište u sledećih 36 meseci. Ovo ukljucuje dodatno električno vozilo na baterije i niz e:HEV modela.

Tom Gardner, viši potpredsednik, Honda Motor Europe: Ovaj prelazak na elektrifikaciju znatno će promeniti lice naše linije modela. Naša dvomotorna hibridna tehnologija biće raširena po čitavom rasponu modela i mi ćemo doneti novi baterijski električni proizvod na tržište.

 

Hondino poslovanje u energetskom upravljanju u Evropi poprima svoj oblik

Pored objava u vezi sa svojom automobilskom ponudom, Honda je takođe otkrila sledeći korak u poslu energetskog upravljanja za Evropu objavljivanjem saradnje sa Vattenfallom, vodećim evropskim isporučiocem energije.

Ova saradnja će dopustiti Hondi da obezbedi prvi svetski fleksibilni energetski ugovor konkretno skrojen za vlasnike električnih vozila (EV) u Evropi. To partnerstvo označava ključnu odrednicu za Hondu u razvoju poslovanja sa rešenjima energetskog upravljanja koje predstavlja važan stub njene „Electric Vision“ strategije u Evropi.

 

U Pismu o nameri potpisanom 23. oktobra 2019, ove dve kompanije su potvrdile svoje namere da se zajedno razvijaju i na tržištu koriste fleksibilni energetski ugovor koji omogućuje da se EV pune u vreme kada je struja najjeftinija, zavisno od potražnje u mreži. Tarife - dostupne vlasnicima svakog brenda električnog vozila - takođe promovišu upotrebu električne struje generisane kroz obnovljive izvore uključujući hidroelektrane i farme vetrogeneratora, realizujući Hondinu viziju budućeg održivog snabdevanja energijom. Ova usluga će biti konačno uvedena u Veliku Britaniju i Nemačku 2020, posle čega će uslediti druge ervropske zemlje.

Ovo ključno strateško partnerstvo sledeći je korak u Hondinom poslovanju energetskog upravljanja u Evropi koji će na kraju dovesti do širenja primene kućnih punjača, rešenja za urbano punjenje, komercijalnih energetskih usluga i napredne tehnologije „vozilo prema mreži“ (V2G).