U Hondi nam je bezbednost naših korisnika na prvom mestu. Povremeno se mogu pojaviti kampanje za opoziv vozila ili ažuriranja softvera kako bismo osigurali optimalne performanse i sigurnost vašeg automobila.

Politika privatnosti - Kontakt

Kako da proverite?

Unesite VIN broj (broj šasije) vašeg vozila u polje ispod kako biste saznali da li postoje aktivne kampanje koje se odnose na vaše vozilo.


Unesite 17-cifreni VIN broj koji možete pronaći u saobraćajnoj dozvoli ili na karoseriji vozila (npr. ispod vetrobranskog stakla).

Šta se dešava ako postoji opoziv ili ažuriranje?

Ako sistem pokaže da postoji aktivna kampanja, molimo vas da kontaktirate ovlašćeni Honda servis kako biste zakazali termin za besplatnu intervenciju.

Zašto dobijam ažuriranja ili opozive?

  • Zbog preventivne bezbednosti
  • Radi unapređenja softverskih sistema
  • U cilju dugoročnog očuvanja kvaliteta i performansi vozila