Honda Srbija svojim vernim klijentima, kako fizičkim, tako i pravnim licima, omogućava popust od 50% na svako treće servisiranje vozila u Honda ovlašćenom servisnom centru u Beogradu, kao i set dodatnih pogodnosti koje važe za vlasnike Honda vozila i po isteku garancije.
Za naše klijente obezbedili smo sledeće benefite:
- 50% popusta na svaki treći redovan servis (popust na elemente koji se programski menjaju na tom servisnom intervalu) uz uslov da se sva tri servisa rade u istom servisnom centru;
- 15% popusta na elemente sistema kočenja (uvek aktuelna akcija);
- 20% popusta na komponente kvačila, sistema vešanja i sistema upravljanja (uvek aktuelna akcija);
- 30% popusta na farbarske radove na vozilu (uvek aktuelna akcija);
- Posebne pogodnosti prilikom kupovine novog Honda vozila.
Ukoliko je Honda vozilo tokom perioda garancije redovno servisirano u ovlašćenom Honda centru, klijent se po isteku tog perioda automatski kvalifikuje za Loyalty program kojim ostvaruje dodatne pogodnosti.
U slučaju da se klijent, koji je prethodno kvalifikovan za Loyalty program, odluči za kupovinu narednog Honda vozila (bilo da je to vozilo pod garancijom ili ne), benefiti iz Loyalty programa automatski nastavljaju da važe.
U situaciji da vozilo nije redovno održavano u ovlašćenom servisu, a klijent želi da postane deo Loyalty programa, dovoljno je da uradi tri uzastopna redovna servisa u ovlašćenom centru (50% popusta na treće servisiranje), čime postaje deo programa.
Iskoristite pogodnosti i befefite zakazivanjem servisa putem Online forme ili Viber aplikacije na broj telefona +381 (0)62 248 350.