Naša Hornet porodica je sada kompletna, a vođa košnice je stigao – sa ubodom u repu. Novi CB1000 Hornet pokreće četvorocilindrični motor spreman da "pojede asfalt" uz snagu vodeću u klasi među naked motociklima. Throttle By Wire tehnologija omogućava preciznu kontrolu, dok je šasija opremljena podesivim Showa 41 mm SFF-BP USD viljuškama i zadnjim amortizerom sa Pro-Link sistemom. Čist, neukroćen stav uličnog borca naglašavaju oštri dvostruki LED projektori, a pametnu stranu donosi TFT ekran u boji od 5 inča i Honda RoadSync povezanost. Spreman za napad?
Dvostruki LED projektori emituju prodoran, oštar pogled i definišu nepopustljiv prednji kraj. Sva osvetljenja su LED, sa jasnim linijama.
Intuitivan za upotrebu - sa osvetljenim komandama - i potpuno povezan sa pametnim telefonom; dovoljno je preuzeti Honda RoadSync aplikaciju za navigaciju i sve ostale funkcije.
Biraš između Standard, Sport ili Rain, ili potpuno prilagođavaš User režim sa 3 nivoa snage i kočenja motorom i 4 nivoa kontrole proklizavanja i podizanja točka.
Sigurno kočenje i hirurški precizno ponašanje u krivinama. Čelični dvostruki ram kombinuje krutost potrebnu za snagu sa fleksibilnošću za udobnu vožnju.
Ovo je snaga. Kreiran da maksimalno koristi svaki stepen prenosa, od gradskih ulica do oštrih zavoja.
Ovde ništa nije tu samo zbog izgleda. Ovo je motocikl u svom najsirovijem obliku, precizno definisan. Ogoljen za akciju, CB1000 Hornet donosi nepopustljiv streetfighter stil, predvođen prodornim pogledom super-kompaktnih dvostrukih LED farova u diskretnoj prednjoj maski. Suptilno zamračen ram donosi osećaj lakoće u dizajnu, a taj ton nastavlja i rešetkasti zadnji podram. Za dodatnu agresiju, motor, točkovi i zadnja viljuška su takođe crni. Rezervoar goriva, širokih ramena i naglo sužen ka zadnjem delu, naglašava čiste performanse.
CB1000 Hornet ima trkački DNK u venama. Njegov četvorocilindrični DOHC motor zapremine 999 cm³ isporučuje adrenalinskih 112 kW pri 11.000 o/min i 104 Nm obrtnog momenta pri 9.000 o/min. Podesan za glatko ali snažno isporučivanje snage u niskim i srednjim obrtajima i preciznu kontrolu gasa, uz odnos kompresije 11,7 i novo razvijene klipove izrađene livenjem pod pritiskom, pruža uzbuđenje u vožnji, u streetfighter stilu, slobodno i u gradu. Prijenosni odnosi menjača - podešeni za trenutno ubrzanje - omogućavaju CB1000 Hornet da prosto “pojede” svaku krivinu.
Ima neverovatan motor. Izgleda kao pravi ulični borac. Ali CB1000 Hornet je i izuzetno upravljiv - od gradske gužve do seoskog puta. Jednodelni čelični dvostruki ram koristi geometriju usmerenu ka prednjem točku kako bi povećao torzionu krutost za 70%, pružajući agilnost u ulasku u krivine i munjevitu promenu pravca. Takođe koristi zadnji amortizer Showa sa Pro-Link sistemom za savršenu kontrolu ogibljenja, uparen sa preciznim upravljanjem preko prednjih podesivih 41 mm Showa SFF-BP USD viljuški. Tu su i snažne Nissin četvoroklipne radijalne čeljusti koje hvataju plutajuće diskove od 310 mm. Široki upravljač i položaj sedenja povezuju te sa motociklom kao jedno.
CB1000 Hornet je na tvojoj strani. Throttle By Wire tehnologija stavlja kompletnu snagu motora pod tvoju kontrolu - u tvojoj desnoj ruci. TFT ekran u boji od 5 inča pruža intuitivno upravljanje režimima pomoću jednostavnog četvorosmernog prekidača na ručki. Možeš izabrati podrazumevane režime vožnje - Rain, Standard i Sport - ili se potpuno prilagoditi kroz dva User režima sa 3 nivoa snage motora/kočenja motorom i 4 nivoa HSTC sistema uz kontrolu podizanja prednjeg točka. Ekran uključuje i Honda RoadSync povezivanje, za navigaciju na ekranu i sve ostalo što ti je potrebno sa pametnog telefona.
Pojačava performanse i stil uz Quick Shifter, vizir instrumenata, donji spojler i zadnji poklopac sedišta. Tank Pad nudi dodatnu zaštitu.
Detalji po meri dodaju karakter. Sedište presvučeno Alcantarom donosi premium osećaj uz čep ulja, nosač upravljača, rešetku hladnjaka i oslonce za noge. Trake na točkovima su završni vizuelni detalj.
Za bolju vožnju po hladnom vremenu tu su grejači ručki, a fleksibilna torba za rezervoar i zadnja torba nude dodatni prostor za stvari.
CB1000 Hornet deli šasiju i 41 mm Showa SFF-BP USD prednje viljuške sa SP verzijom, dok umesto Öhlins amortizera koristi visokokvalitetnu Showa jedinicu pozadi. Tu je i snažno Nissin kočenje sa četvoroklipnim radijalnim čeljustima i 310 mm plutajućim diskovima.
Dostupan u tri boje - Grand Prix crvena, mat iridijum siva metalik i Pearl Glare bela - spreman je za sve, od urbanih ulica do zavojitih puteva. Najsnažniji Hornet do sada je stigao. Naša košnica je puna i bruji.