CRF 1100L Africa Twin Od 14.490 €

Africa Twin je evoluirala. Lakša, snažnija i opremljena najmodernijom tehnologijom, oba modela CRF1100L Africa Twin i CRF1100L Africa Twin Adventure Sports, svojim karakteristikama su sada još jasnije razdvojena svojim identitetima, da vozačima pruže optimalnu opremu za savladavanje svih pravih avantura - od terenskih puteva do avantura sa kraja na kraj kontinenta.

Ram i motor

Nova Afrika Twin CRF1100L dolazi u Evropu tokom 2019. godine, a snagu će dobijati od novog paralel-twin motora sa dve bregaste osovine od 1084cc (uvećanje sa 998cc) koji zadovoljava Euro 5 standarde. Detaljne revizije motora, uključujući revidirano podizanje ventila, aluminijumske obloge cilindara i novi ventil za kontrolu izduvnog sistema, donose još bolje performanse, istovremeno ispunjavajući stroge nove Euro5 propise za 2020. Maksimalna snaga uvećana je za 7% na 75kW @ 7500 obrtaja u minutu, sa maksimalnim obrtnim momentom većim za 6%, od 105Nm @ 6250 obrtaja u minutu, dok je motor zadržao linearnu isporuku snage i obrtnog momenta.

Agregat je ugrađen u novom ramu sa aluminijumskim pod-ramom koji je sada zašrafljen, umesto zavaren za glavni ram. Potpuno nova, aluminijumska zadnja viljuška zasnovana je na istom dizajnu kao i kod motokros modela CRF450R u cilju velikog olakšanja težine i za još bolji osećaj i veću trakciju zadnjeg točka.

Elektronika i instrument tabla

Novi i prošireni paket elektronike kojim upravlja nova šestoosovinska IMU obuhvata Ride by Wire i kontrolu obrtnog momenta (HSTC) uz nove opcije poput tempomata, ABS pri skretanju (Cornering ABS), kontrolu propinjanja motocikla na zadnjem točku (Wheelie Control), Rear Lift Control i signal hitnog zaustavljanja (Emergency Stop Signals).

Na raspolaganju je šest modova vožnje: četiri koja su fabrički podešena poput snage agregata, snaga motornog kočenja i ABS za različite scenarije vožnje: Tour, Urban, Gravel i Off-road, i dva otvorena programabilna moda; koji omogućavaju vozaču da podesi sopstvenu kombinaciju gore navedenih parametara u skladu sa potrebama.

Nova CRF1100L Africa Twin je u standardnoj verziji opremljena TFT Multiinformacionim ekranom osetljivim na dodir dijagonale od 6,5 inča. Informacije se prikazuju jasno i koncizno, lako se mogu očitati, a informacije koje je potrebno očitati se mogu prilagoditi zahtevima svakog vozača. TFT ekran osetljiv na dodir takođe je kompatibilan sa Apple Carplay®, što omogućava vozačima da dobijaju uputstva, obavljaju pozive, primaju poruke i slušaju muziku preko aplikacija na svom telefonu.

CRF1100L Africa Twin

Usavršavajući svoje kvalitete za teren, nova CRF1100L Africa Twin je uža nego predhodna verzija, što je omogućeno sa novim ramom, tanjim rezervoarom za gorivo i sedištem užim za 40 mm, sa podešavanjem visine od 850mm ili 870mm.

Niski vetrobran omogućava vozaču da se slobodno pomera napred ili nazad, bez obzira na to da li sedi ili stoji; kompaktni štitnici za ruke i donji deo agregata dopunjuju otmeniji i moderan izgled, dok ujedno doprinose sveukupnom smanjenju težine od 4kg. Povećanje odnosa težine i snage od 10% donosi novi nivo dinamičnih performansi na terenu.

 

 

Menjač sa dvostrukim kvačilom - DCT

Honda je prodala više od 100.000 motocikala sa DCT menjačem širom Evrope otkad se taj sistem i dalje jedinstven u motociklističkoj industriji pojavio. Najpre kao opcija na VFR1200F 2009. godine, a kasnije i na modelu Africa Twin i otprilike polovina kupaca modela Africa Twin bira to i danas kao opciju.

DCT sistem je kontinuirano evoluirao tokom prethodne decenije i sada na novom DCT menjaču modela CRF1100L Africa Twin , funkcija promene brzine u toku skretanja se potpuno kontroliše preko IMU, što čini vozačima još prirodnije promene stepena prenosa u automatskom „D“ ili „S“ modu.

Boje

CRF1100L Africa Twin biće dostupan u bojama Grand Prix Red i Matte Ballistic Black Metallic, i obe ove varijante obuhvataju i upečatljiv crveni pod-ram. Adventure Sports verzija je u boji Pearl Glare White Tricolour – što podseća na originalni klasični XRV650 – i u boji Darkness Black Metallic.

 

 

 
 

Specifikacije

Motor
Tip Vodom hlađen 4-taktni 8-ventilski paralelni dvocilindrični sa uglom od 270°
Zapremina 1084 cm3
Maks. snaga 75.0kW/7500min-1
Maks. moment 105Nm/6250min-1
Gorivo
Zapremina rezervoara 18,8 l
Menjač i prenos
Prenos 6-stepeni manuelni, završni prenos O-ring
Šasija
Dimezije (LxWxH) 2334mm x 961mm x 1391mm
Međuosovinsko rastojanje 250 mm
Odstojanje od tla 870/850 mm (STD pozicija / niža pozicija)
Ukupna težina 226kg praznog vozila
Točkovi
Tip napred 21 aluminijum
Tip pozadi 18 aluminijum
Dimenzije guma napred 90/90-R21
Dimenzije guma pozadi 150/70-R18
Kočnice
Napred Dupli disk 310mm
Pozadi Disk 256mm / mogućnost isključenja ABS sistema

Galerija