2016 moto
2016 moto 1
2016 moto 3
2016 moto 4
2016 moto 5
2016 moto

Novi CRF1100L Africa Twin i Africa Twin Adventure Sports stižu u Evropu

 Africa Twin je evoluirao. Lakši, snažniji i opremljen najmodernijom tehnologijom, i sam Africa Twin i njegov rođak „Adventure Sports“ rođak iscrpno su modernizovani – sa još čistijim ličnim identitetima – da vozačima pruže otimalnu opremu za savladavanje svih pravih avantura - od terenske staze do maratona, sa kraja na kraj kontinenta.

 

Ram i motor

Sa datumom dolaska u Evropu tokom 2019. godine, Africa Twin će sada imati pogon u novom Euro5 paralelnom motoru sa dve bregaste osovine od 1084cc (uvećanje sa 998cc). Iscrpne revizije motora, uključujući revidirano podizanje ventila, aluminijumske obloge cilindara i novi ventil za kontrolu izduvnog sistema, donose još jače performanse, dok ispunjava stroge nove Euro5 propise za 2020. Maksimalna izlazna snaga uvećana je za 7% na 75kW @ 7500 obrtaja u minutu, sa maksimalnim obrtnim momentom za 6% većim, od 105Nm @ 6250 obrtaja u minutu, dok motor zadržava svileno glatku isporuku snage i obrtnog momenta kao i osobeno „pulsiranje“.

Agregat stoji u novom ramu sa aluminijumskim pod-ramom – zašrafljenom umesto zavarenom za glavni ram. Potpuno nova, lakša aluminijumska prednja viljuška zasnovana je na istom dizajnu kao i CRF450R moto-kroser, za još bolju vuču zadnjeg točka i osećaj vozača.

 

Elektronika i instrument tabla

Iscrpni paket elektronike kojim upravlja nova šestoosovinska IMU obuhvata Ride by Wire i Honda selektivnu kontrolu obrtnog momenta (HSTC) plus nove elemente uključujući tempomat, ABS pri skretanju, kontrolu točkova, kontrolu zadnjeg odizanja i signale hitnog zaustavljanja. Na raspolaganju je šest modova vožnje: četiri imaju prethodno podešene nivoe snage, kočenja motorom i ABS karakteristike za različite scenarije vožnje: Tour, Urban, Gravel i Off-road; dva korisnička moda omogućavaju vozaču da podesi sopstvenu omiljenu kombinaciju ovih parametara.

CRF1100L Africa Twin opremljen je standardno TEFT Multiinformacionim ekranom osetljivim na dodir od 6,5 inča. Nivo informacija prikazanih na elegantnom i za korišćenje lakom uređaju može se prilagoditi željama vozača; informacije se prikazuju jasno i koncizno, i mogu se obuhvatiti jednim pogledom u svako doba dana. TFT ekran osetljiv na dodir takođe je kompatibilan sa Apple Carplay®, što omogućava vozačima da dobijaju uputstva, obavljaju pozive, primaju poruke i slušaju muziku preko aplikacija na svom telefonu.

CRF1100L Africa Twin

Dalje usavršavajući svoje istinske terenske kvalitete, novi CRF1100L Africa Twin još je vitkiji nego pre, sa novim privlačnim ramom, tanjim rezervoarom za gorivo i sedištem užim za 40 mm, podesivim između 850mm ili 870mm.

Niski vetrobran omogućava vozaču da se slobodno pomera napred ili nazad, bez obzira na to da li sedi ili stoji; kompaktni štitnici za ruke i karter dopunjuju otmeniji izgled, dok ujedno doprinose sveukupnom smanjenju težine od 4kg. Povećanje odnosa težine i snage od 10% donosi novi nivo dinamičnih performansi.

 

CRF1100L Africa Twin Adventure Sports

Sada sa istim trouglom za vožnju kao i sam Africa Twin, model CRF1100L Africa Twin Adventure Sports potpuno je opremljen za dugu vožnju.

Veći rezervoar od 24,8L sa dometom od preko 500km, šira prednja oplata, podesivi vetrobran u pet faza, standardne ručice i ACC utičnica donose još veći komfor i praktičnost.

Tehnološka nadogradnja dodatno fokusirana na vozača tu je u obliku novih trofaznih migavaca – koji stvaraju širi zrak svetla kada se motocikl nagne – i opcije Showa Elektronski opremljenog podešavanja ogibljenja (EERA).

Podešeno na četiri prethodno postavljena moda vožnje, i podesivo po volji sa dva korisnička moda, Showa EERA ima tri unapred određene postavke zadnjeg opterećenja, i primenjuje šestoosovinski IMU i tehnologiju balansiranog ventila u prednjoj viljušci kako bi obezbedilo savršeno reagovanje ogibljenja bez obzira na teren.

 

Menjač sa dvojnom spojkom

Honda je prodala više od 100.000 motocikala sa menjačem sa dvojnom spojkom širom Evrope otkad se taj sistem – i dalje jedinstven u motociklističkoj industriji – najpre pojavio kao opcija na VFR1200F 2009. godine, i otprilike polovina kupaca modela Africa Twin biraju to kao opciju.

Sistem je dosledno evoluirao tokom prethodne decenije. Na novom menjaču sa dvostrukom spojkom modela Africa Twin, funkcija „otkrivanje skretanja“ se kontroliše preko IMU, što dopušta još prirodnije obrasce promene stepena prenosa u automatskom „D“ ili „S“ modu.

 

Boje

CRF1100L Africa Twin biće dostupan u bojama Grand Prix Red i Matte Ballistic Black Metallic, i obe ove varijante obuhvataju i upečatljiv pod-ram. Adventure Sports verzija je u boji Pearl Glare White Tricolour – što podseća na originalni klasični XRV650 – i u boji Darkness Black Metallic.

Više od 87.000 Africa Twin modela prodano je širom sveta od 2016. Sa ovom rundom nadogradnje – čiji je razvoj obuhvatio primenu 21 novog patenta - Honda namerava da privuče na hiljade novih kupaca i predstavi im bezbroj iskustava koja slave život i omogućena su postojanjem njene glavne „True Adventure“ mašine.