Monkey Od 4.100 €

NEZRELOST U SVOM NAJBOLJEM IZDANJU

 

Neka vožnja motocikla ponovo bude čista zabava. Monkey je stvoren za to.

Ovaj motocikl je pun elemenata i nadogradnji koje doprinose boljoj vožnji.

 

Robusna jednostavnost

To je Monkey u najkraćem. A njegov pouzdani motor je isti takav; sa agregatom od 125cc SOHC, vazdušnim hlađenjem i ubrizgavanjem goriva podešen je tako da pruža performanse za uživanje u vožnji gradom i postiže 6,9kW pri 7.000 obrtaja u minutu i 11Nm pri 5.250 obrtaja u minutu. Četvorobrzinski menjač se kontroliše kvačilom, baš kao na velikim motociklima.

 

Fanki stil

Prvobitni Monkey postao je ikona sedamdesetih. Bio je to dvotočkaš na kojem je valjalo biti viđen, i ništa se nije promenilo. Stil našeg novog modela Monkey, sa visokim prednjim delom od hromiranog čelika i zadnjim blatobranima – plus evokativno otisnut izduvni štit i podignute ručke upravljača – odaje omaž originalu. I nekako izgleda još više fanki.

 

 

Puno LED osvetljenje

Samo da bismo bili sigurni da se Monkey još više ističe u gomili, dali smo mu puno LED osvetljenje – čak i migavce. A ključni element je sistem „odgovora“ koji na pritisak dugmeta nagoni svetlo da bleska, tako da nikada nećete izgubiti svoj Monkey na parkingu.

 

Robusna šasija

Ko zna kuda će vas Monkey odvesti. Zato smo ga, za svaki slučaj, napravili jakim. Njegova čelična kičma – ram – pruža snagu i stabilnost, zajedno sa viljuškom s ovalnom sekcijom. Up Side Down (USD) prednje viljuške imaju vrhunski Alumit finiš i u skladu sa njima su dvojni zadnji amortizeri sa osovinskim hodom od 104mm. Maksimalna visina iznad tla je 160mm, debele 12-inčne gume sa blok-šarom omogućavaju glatku vožnju, a sedište je napravljeno od udobnog uretana visoke gustine.

 

IMU-kontrolisano ABS kočenje

Monkey nije samo lep, već i pametan. Jednokanalni ABS kontroliše Inercijalna merna jedinica (IMU) tako da se zadnja strana motocikla ne diže pri jakom kočenju. Jednostruki prednji disk od 220mm i zadnji od 190mm pružaju snagu zaustavljanja.

 

Moderni instrumenti

Izgleda retro, ali cirkularna tabla s instrumentima je u punoj LCD izvedbi, i sadrži brzinometar (koji drsko namiguje pri paljenju motora), odometar sa dvostrukim meračem putovanja i šestosegmentni indikator nivoa goriva.

 

OVO JE MONKEY

Koliko vam je još potrebno?

Monkey ima svoj osobeni stil. I karakter kao ništa drugo. Hromirani podignuti upravljač, plus ram, viljuška i amortizeri ofarbani istom bojom kao i rezervoar za gorivo u obliku kikirikija – kao i visoki blatobrani – sve to privlači pažnju. Kao i bucmaste blok-gume. Ali ispod toga on je snažno građen, sa pouzdanim, ekonomičnim i vazdušno hlađenim motorom od 125cc prišrafljenim za snažnu šasiju koja sadrži IMU-kontrolisano ABS kočenje. Ujedno je mali i lagan, samo 107kg, sa komfornim sedištem postavljenim 775mm od tla. Mnogo više od obične igračke. Pravi pravcati motocikl. To je Monkey.

 

MI STVARAMO MAŠINU

Vi stvarate magiju.

Monkey je osećaj. Osećaj bezbrižnog života u trenutku i stvaranja uspomena za sadašnjicu i budućnost. Njegova istorija sa Hondom možda se pruža sve do 1961. godine – kada je svet bio drugačije mesto – ali ono što predstavlja, što jeste i što znači, jednako je važno sada kao i oduvek. Monkey je sloboda na dva točka. A vreme je pravo za njega.

Specifikacije

Motor
Tip Vodom hlađeni 2 cilindra 4-taktni linijski SOHC
Zapremina 125
Maks. snaga 6.9kW @ 7,000o/min
Maks. moment 11Nm @ 5,250o/min
Gorivo
Zapremina rezervoara 5.6l
Potrošnja goriva 67km/l (WMTC mode)
Šasija
Dimezije (LxWxH) 1,710 x 755 x 1,029mm
Međuosovinsko rastojanje 1,155mm
Odstojanje od tla 160mm
Ukupna težina 107kg
Točkovi
Tip napred 10-spoke cast aluminium
Tip pozadi 10-spoke cast aluminium
Dimenzije guma napred 120/80-12 65J
Dimenzije guma pozadi 130/80-12 69J
Kočnice
Napred Single 220 mm hydraulic disc with IMU-based ABS
Pozadi Single 190mm hydraulic disc