Novi HR-V

Najsofisticiraniji subcompact SUV-a do sada

 

Novi model karakteriše poboljšani spoljašnji stil, inovacije unutrašnjosti i niz naprednih tehnologija. Nadogradnja elegantnog dizajna eksterijera uključuje znatno jasnije tumačenje Hondinog "Solid Ving Face" grafika, sa novim, sjajnim, tamnim hrom panelom koji zamenjuje crno-hrom kombinaciju iznad rešetke. Prednji branik sadrži dublje delove za usisavanje vazduha u kojem se nalaze kružna svetla za maglu, a farovi sada imaju standardne projektore sa redizajniranim LED dnevnim svetlima.


Model višeg nivoa ima novi dizajn aluminijumske felne od 17 inča, a izduvna cev ima jedinstveni hromirani završetak. Prednja i zadnja svetla nadograđena su punim LED jedinicama, a zadnja kućišta su poboljšana tamnim "smoked" efektom. U ponudi je 8 boja eksterijera za novi HR-V, uključujući i dodatak Midnight Blue Beam Metallic.


HR-V ostaje podjednako svestran, uključujući i prenos inovativnog modela magičnih sedišta. Redizajnirana sedišta za vozača i suvozača sadrže promene u sedištu i naslonu sedišta, pružajući poboljšanu ukupnu podršku - posebno za regiju ramena. Standardno tapaciranje tkanina sada koristi materijal visokog kvaliteta, dok modeli vrhunskog kvaliteta sadrže kombinaciju tkanine i kože sa dvostrukim šavovima za privlačniji završni sloj.


Novi HR-V je dostupan sa visoko efikasnim i-VTEC benzinskim agregatom koji nudi visoku snagu od 130 KS i maksimalni obrtni moment od 155 Nm pri 4.600 rpm. Ubrzanje od 0-100 km/h postiže za 10,7 sekundi u kombinaciji sa šestostepenim manuelnim menjačem i 11,2 sekundi sa opcionim CVT. Benzinski agregat nudi impresivnu mešavinu snage i efikasnosti, sa prosečnom potrošnjom goriva od 5.3l/100km i zvaničnim prosečnim emisijama CO2 od 121 g/km za CVT model.
Agregat i-VTEC je unapređen pomoću "advanced plateau honing", koji smanjuje nivo trenja između klipova i cilindarskih izvrtača stvaranjem ultra glatke površine. Njihovi upravljački lanci takođe sadrže novi sloj koji smanjuje trenje, što dalje pomaže u smanjenju dugotrajnog habanja i povećanju efikasnosti motora.


Honda je unutar kabine maksimizovala tišinu i preciznost dodavanjem većeg nivoa izolacionog materijala oko automobila, prednje pregrade i lukova na točkovima, konstrukciju prtljažnika i prednje i zadnje strane panela vrata. U zavisnosti od modela, novi HR-V će po prvi put biti opremljen aktiviranjem šuma (ANC). ANC je dizajniran da smanji buku u niskim frekvencijama u unutrašnjosti praćenjem takvih zvukova pomoću dva mikrofona u kabini, a zatim ih otkazuje preciznim zvučnim signalima "reverzne faze" preko zvučnika.

 

Novi HR-V Sport

Novi HR-V Sport je u standardu dostupan sa manuelnim menjačem, dok je CVT dostupan kao opcija. Obe verzije dolaze sa posebnim sistemom suspenzije i ‘Performance Damper’ tehnologijom, kao i sa unapređenim sistemom servo upravljanja, i tako kreira još agilniji i naglašeno sportski doživljaj u vožnji. Prisutna su dinamična poboljšanja šasije i ogibljenja. Honda HR-V Sport donosi osveženi stil eksterijera i poboljšanja u enterijeru u odnosu na standardni HR-V model iz 2019. godine.

VTEC TURBO motor od 1,5 l u novom HR-V Sport modelu preuzet je iz najnovije generacije Honda Civic modela. Ovaj snažan četvorocilindarski agregat pruža bolje performanse i snagu od 182 KS (134 kW) pri 5.500 rpm sa šestobrzinskim manuelnim menjačem (6MT) i 6.000 rpm za CVT. Šestobrzinski manuelni menjač je dostupan kao standardna oprema i maksimalni obrtni moment od 240 Nm dobija se između 1.900 rpm i 5.000 rpm. Sa opcionalnom CVT verzijom, 220 Nm se dobija između 1.700rpm i 5.500 rpm.

Manuelna verzija, u jedinstvenom zvaničnom postupku testiranja lakih vozila na potrošnju goriva i ciklus emisija (WLTP - Worldwide Harmonized Light Duty Test Procedures) ostvaruje ekonomičnu potrošnju goriva od 5,8 litara i emisiju CO2 od 131 g/km. Opcija sa CVT menjačem ostvaruje 5,9 litara (prema WLTP) i CO2 emisiju od 134 g/km. Maksimalna brzina je 215 km/h, a od 0 do 100 km/h dostiže za 7.8 sekundi.

Honda je razvila HR-V Sport za kupce koji od sub-kompaktnog terenca žele dinamičniji doživljaj vožnje. Kao deo paketa koji teži da donese optimalnu ravnotežu krutosti karoserije, kontrole ogibljenja i volana, HR-V Sport je opremljen karakterističnom tehnologijom „Performance Damper“. Sistem amortizera integrisan je u prednjem i zadnjem delu automobila i funkcioniše tako što se suprotstavlja relativnim bočnim i torzionim kretanjima kroz šasiju. Tako automobil ostaje “ravniji” prilikom skretanja, stabilniji u naglim promenama saobraćajne trake i ima smanjene vibracije na neravnim putevima.

Dizajn spoljašnjosti uključuje jedinstvene crne hromirane detalje visokog sjaja i crnu prednju rešetku, dodajući poseban pečat sportskoj verziji i prenoseći izgled crnog saća i na okvire maglenki. Poboljšanja elegantnog dizajna eksterijera obuhvataju i novu interpretaciju Hondine „Solid Wing Face“ grafike, sa panelom u crnom hromu visokog sjaja koji zamenjuje zatamnjeni hrom standardnog HR-V modela.

HR-V Sport sadrži dinamične stilske elemente, uključijući i uski prednji spliter, bočne obrube, kao i livene svodove točkova i agresivniji zadnji branik – sve u crnoj završnoj obradi. Sportska oprema obuhvata i crne kape ogledala na vratima, dvojne izduvne cevi i alu-točkove jedinstvenog dizajna od 18 inča.

LED farovi dolaze kao standard i sadrže duga i kratka svetla, LED pokazivače pravca i LED svetla za dnevnu vožnju. Pozadi, crni hromirani ukras odraz je onoga na prednjoj strani, dok su zadnja svetla pojačana tamnim „zadimljenim“ efektom i crnim unutrašnjim lajsnama kao i kod standardnog modela HR-V iz 2019.

Nova sedišta za vozača i suvozača – preneta iz standardnog modela HR-V iz 2019 – obezbeđuju poboljšanu potporu, dok se dinamična stilizacija nastavlja u enterijeru ekskluzivnim sedištima u crnoj i tamnocrvenoj boji kombinovanoj sa crnom oblogom krova kako bi se naglasio sportski šarm ovog modela.

Kao i kod ostalih HR-V modela, Honda SENSING tehnologija predstavlja standard i uključuje upozorenje na mogućnost sudara, upozorenje na napuštanje saobraćajne trake ili puta, sistem kočenja, adaptivni tempomat i sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova. Ovaj model poseduje i Honda CONNECT sistem sa GARMIN navigacijom, “touchscreen display” od 7 inča i mogućnost pristupa internetu.

 “HR-V Sport dodaje premijum i sportski karakter HR-V modelima,” rekao je Phil Webb, Head of Car u Honda UK. “Ovaj sportski, subcompact SUV sa detaljima premijum dizajna omogućava našim klijentima veći izbor sa još boljim iskustvom u vožnji u poređenju sa zahtevnom konkurenciijom ovog segmenta na tržištu.”