Novi HR-V

Najsofisticiraniji subcompact SUV-a do sada

 

Novi model karakteriše poboljšani spoljašnji stil, inovacije unutrašnjosti i niz naprednih tehnologija. Nadogradnja elegantnog dizajna eksterijera uključuje znatno jasnije tumačenje Hondinog "Solid Ving Face" grafika, sa novim, sjajnim, tamnim hrom panelom koji zamenjuje crno-hrom kombinaciju iznad rešetke. Prednji branik sadrži dublje delove za usisavanje vazduha u kojem se nalaze kružna svetla za maglu, a farovi sada imaju standardne projektore sa redizajniranim LED dnevnim svetlima.


Model višeg nivoa ima novi dizajn aluminijumske felne od 17 inča, a izduvna cev ima jedinstveni hromirani završetak. Prednja i zadnja svetla nadograđena su punim LED jedinicama, a zadnja kućišta su poboljšana tamnim "smoked" efektom. U ponudi je 8 boja eksterijera za novi HR-V, uključujući i dodatak Midnight Blue Beam Metallic.


HR-V ostaje podjednako svestran, uključujući i prenos inovativnog modela magičnih sedišta. Redizajnirana sedišta za vozača i suvozača sadrže promene u sedištu i naslonu sedišta, pružajući poboljšanu ukupnu podršku - posebno za regiju ramena. Standardno tapaciranje tkanina sada koristi materijal visokog kvaliteta, dok modeli vrhunskog kvaliteta sadrže kombinaciju tkanine i kože sa dvostrukim šavovima za privlačniji završni sloj.


Novi HR-V je dostupan sa visoko efikasnim i-VTEC benzinskim agregatom koji nudi visoku snagu od 130 KS i maksimalni obrtni moment od 155 Nm pri 4.600 rpm. Ubrzanje od 0-100 km/h postiže za 10,7 sekundi u kombinaciji sa šestostepenim manuelnim menjačem i 11,2 sekundi sa opcionim CVT. Benzinski agregat nudi impresivnu mešavinu snage i efikasnosti, sa prosečnom potrošnjom goriva od 5.3l/100km i zvaničnim prosečnim emisijama CO2 od 121 g/km za CVT model.
Agregat i-VTEC je unapređen pomoću "advanced plateau honing", koji smanjuje nivo trenja između klipova i cilindarskih izvrtača stvaranjem ultra glatke površine. Njihovi upravljački lanci takođe sadrže novi sloj koji smanjuje trenje, što dalje pomaže u smanjenju dugotrajnog habanja i povećanju efikasnosti motora.


Honda je unutar kabine maksimizovala tišinu i preciznost dodavanjem većeg nivoa izolacionog materijala oko automobila, prednje pregrade i lukova na točkovima, konstrukciju prtljažnika i prednje i zadnje strane panela vrata. U zavisnosti od modela, novi HR-V će po prvi put biti opremljen aktiviranjem šuma (ANC). ANC je dizajniran da smanji buku u niskim frekvencijama u unutrašnjosti praćenjem takvih zvukova pomoću dva mikrofona u kabini, a zatim ih otkazuje preciznim zvučnim signalima "reverzne faze" preko zvučnika.