Honda filozofija

Snovi vode našu kreativnost i sledeći i ostvarujući ih pokazujemo da ništa nije nemoguće. Stalno nas privlače novi izazovi da društvu ponudimo što veću vrednost i da ljudima širom sveta pružimo što više zadovoljstva.

Jedna od osnovnih ideja vodilja Honda filozofije je da svet postane sigurnije i zdravije mesto za život. Sve što radi, Honda prilagođava ostvarenju tog svog cilja, poštujući pri tom svoja dva osnovna principa: „Poštovanje pojedinca“ i „Tri radosti“.

Naša misija se ogleda u tome da se naši visoko kvalitetni proizvodi na najbolji način prilagode lokalnim potrebama ljudi. U tome se ogleda doslednost našem prvom bazičnom principu- „Poštovanje pojedinca“. Treba izaći u susret najrazličitijim potrebama ljudi širom sveta, jer je to jedini pravi način da se postigne njihova maksimalna satisfakcija.

Drugi važan princip naše filozofije su „Tri radosti“. Za nas je važno da svako ko dođe u kontakt sa našim proizvodom oseti radost. To može biti radost kupovanja, radost prodaje ili radost proizvodnje. Kupci naših proizvoda će osetiti radost i potpuno zadovoljstvo što su kupili Hondin proizvod. To postižemo time što se stalno trudimo da im ponudimo što veću vrednost po što pristupačnijoj ceni. Oni koji prodaju Hondine proizvode, takođe osećaju zadovoljstvo radeći taj posao jer znaju da rade dobru stvar za svoje okruženje prodajući izuzetno kvalitetan proizvod koji štiti okruženje i doprinosi boljitku svih. Oni koji ga proizvode srećni su što svoje najnaprednije ideje mogu da plasiraju kroz proizvod koji će zadovoljiti sva očekivanja kupaca.

Odgovornost svake industrije trebalo bi da bude zdraviji i čistiji svet. Za nas, to je prioritet. Od projektovanja proizvoda koji ne zagađuju životnu sredinu, preko procesa proizvodnje koji su takođe „čistiji“, pa do postrojenja za reciklažu i korišćenja materijala koji se lakše razgrađuju u prirodi, Honda u kontinuitetu preduzima niz koraka koji svaki za sebe, ali i u sinergiji, doprinose da se njen cilj ostvari. Želimo da pronađemo alternativno, „čisto“ gorivo i tehnologiju koja će ga podržavati, što će sve zajedno doprineti redukciji štetne emisije i velikom uspehu Honde u borbi protiv globalnog zagrevanja. Prateći izazov je svakako povećanje efikasnosti u potrošnji goriva što je neophodno u sadašnjem vremenu koje karakteriše oskudica prirodnih resursa. Dokaz da smo postigli značajne rezultate na ovom planu je FCX Clarity, automobil na vodonični pogon koji emituje samo čistu vodu i nema nikakvih štetnih efekata na okolinu. Još važnije je to da je počela serijska proizvodnja ovog automobila i da će uskoro postati svakodnevni prizor na putevima. Mi se ne zadržavamo samo na futurističkim konceptima, već naporno radimo da ih sprovodimo u delo.

Još jedan veoma važan pravac Hondine filozofije odnosi se na podizanje sigurnosti vožnje na što viši nivo. Naš cilj je da automobili koje proizvodimo budu sigurni za sve: vozača, putnike, pešake, putnike u ostalim vozilima i uopšte sve učesnike u saobraćaju. Stalno razvijamo nove tehnologije čiji je cilj, pre svega, da se nezgoda izbegne, a ako je ona neminovna, razvili smo i rešenja koja će minimizirati njen uticaj na putnike. Godine 2000. Honda je otvorila prvi centar za testiranje sudara u kome se mogu u potpunosti dočarati realne situacije sudara. Ovaj savremeni test centar u mnogome nam je pomogao da shvatimo šta se zapravo dešava u toku sudara, i da u mnogome unapredimo naše sigurnosne sisteme kao što su CMBS, LAKS, VSA, ACE i drugi. Mnogi od njih su zbog odličnih rezultata koje su pokazali i potrebe da ih učinimo dostupnim što većem broju ljudi, postali deo standardne opreme naših automobila.

A kako smo sve ovo postigli? Tako što smo oduvek imali jasnu viziju, što su nam kupac i njegove potrebe uvek bili na prvom mestu, što ugrađujemo maksimalni kvalitet svakim proizvodnim procesom u novi proizvod i što ga stalno unapređujemo, tako što predviđamo moguće probleme i rešavamo ih odmah, tako što radimo u timu i otvoreni smo za nove ideje, ali ono što je najvažnije, analiziramo i razumemo svoje rezultate i trudimo se da ih svakim novim korakom poboljšamo.