2016 moto
2016 moto 1
2016 moto 3
2016 moto 4
2016 moto 5
2016 moto

Vreme je za spektakl

GL1800 GOLD WING
Najpoznatija svetska krstarica ulazi u novo doba.

Izuzetno izgrađen motocikl sa mnoštvom karakteristika koje ističu udobnost, tehnologiju i inovacije. Upravljanje komandom gasa putem električnog signala - Throttle By Wire (TBW) sa 4 načina vožnje, 7-stepeni prenos sa duplim kvačilom (DCT), Honda režim kontrole obrtnog momenta (HSTC), novi motor i šasija sa redizajniranim prednjim oslanjanjem.
Novi Honda Gold Wing podiže smisao touring motocikala na novi nivo!


CRF1000L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
Najnapredniji motocikl za sve vrste terena koji smo ikad napravili.

Sa većim rezervoarom za gorivo od 24 litre, koji omogućuje domet od preko 500 km, višim položajem u toku vožnje, većim razmakom od tla, velikim zaštitnim pločama agregata, dužim hodom oslanjanja, grejačima ručki upravljača – ovaj motocikl uliva veliko poverenje prilikom vožnje po svim tipovima terena. Dodajte još i menjač sa duplim kvačilom (DCT), anti hoping spojnicu (kvačilo sa zaštitom blokade zadnjeg točka), upravljanje komandom gasa putem električnog signala (Throttle By Wire) sa 3 načina vožnje i možete istražiti još više - zato što istinska avantura nikad ne prestaje.


CRF1000L AFRICA TWIN
Avantura u samoj srži.

Hondina avanturistička mašina je dobila sveobuhvatni update za 2018. godinu. Elegantna, uglađena i lakša, ali njeno srce - motor sa redizajniranim usisavanjem i izduvavanjem koji snagu pruža putem upravljanja komandom gasa putem električnog signala - (Throttle By wire) - kuca identično. Zahvaljujući Hondinom režimu kontrole obrtnog momenta (HSTC) moguć je odabir 3 načina vožnje, a možete odabrati način koji Vam najviše odgovara uz prednost kvačila sa zaštitom blokade zadnjeg točka. Potpuno novi LCD negativni displej prati raspored informacija displeja sa Dakar motocikla.


CB1000R NEO SPORTS CAFE
Drugačiji Street Fighting Café Racer.

Četvorocilindrični agregat sa velikim obrtnim momentom u srednjem režimu rada. TBW, 3 načina vožnje i podesivo kočenje agregatom - sa Honda režimom kontrole obrtnog momenta - pruža iskoristivu i kontrolisanu snagu kroz ceo raspon obrtaja motora. Takođe, lakši je od prethodne verzije. Uz CB1000R dolaze dva manja brata istog stava: CB300R i CB125R.


POTPUNO NOVI KONCEPT SUPER CUBE
Povratak Hondine legende svih vremena.

Prodavan je masama širom sveta već šest decenija. Pristupačan i pouzdan mali motocikl koji je postao klasik. Sad se vraća - sa onim nepogrešivim stilskim i retro izgledom, ali sa mnogo savremenih detalja kao što su prednje i zadnje disk kočnice sa ABS-om, analognom/LCD instrument tablom i kompletnim LED svetlima.


POTPUNO NOVI KONCEPT MONKEY 125
Hondin zabavni motocikl se vraća za 2018. godinu.

Stvoren je 1961. godine za Tama Tech Park, motorsport tematski park u vlasništvu Honde koji se nalazi u Suzuki. 1967. godine Honda je konstruisala putnu verziju Monkey-a, i tada je stvorila kultni motocikl. Sada, ovaj novi zabavni motocikl ima obrnutu prednju viljušku, prednju i zadnju disk kočnicu sa ABS-om, digitalni LCD ekran, mnoštvo hromiranih detalja i pogonjen je snažnim agregatom od 125ccm.


X-ADV
Prvi svetski SUV motocikl.

Kombinujući praktičnost skutera sa duhom avanture, X-ADV ima neke uzbudljive nove funkcije za 2018. godinu. Uključujući 3-stepeni sistem upravljanja obrtnim momentom i G režim - prvi put korišćen na Africa Twinu - za nagle promene brzina kada siđete sa asfalta, daje bolji osećaj motora. Takođe, za vlasnike A2 kategorije vozačke dozvole biće dostupna verzija od 35 KW (47KS).